معاون مالی و اداری سازمان پایانه‌ها تاکید کرد:
توجه به معیشت و رفاه کارکنان براساس ضوابط سازمانی

توجه به معیشت و رفاه کارکنان براساس ضوابط سازمانی

معاون مالی و اداری سازمان پایانه‌ها گفت: «هدف سازمان، توجه به وضعیت رفاهی و ارتقای سازمانی کارکنان همسو با رشد جایگاه سازمانی است.»

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران، مصطفی پزشکی با بیان این مطلب افزود: «نظم و انضباط مالی و اداری مانند گذشته در سال آینده هم ادامه خواهد داشت و توجه به معیشت و رفاه کارکنان براساس ضوابط و مقررات، اولویت برنامه‌های ما در سال جدید است.»

وی با اشاره به برخی فعالیت‌های شاخص که این معاونت در سال 95 انجام داده، تصریح کرد: «در سال گذشته تمام تلاش‌مان را انجام دادیم تا طبق تدبیر مدیرعامل محترم، حقوق و مزایای کارکنان را تا بیست‌وپنجم هر ماه پرداخت کنیم. از دیگر سو، پیمانکاران را هم موظف کردیم که سازوکار اجرایی پرداخت حقوق و مزایا را طوری تعریف کنند که حقوق کارکنان قراردادی نیز تا بیست و پنجم پرداخت شود.»

 پزشکی با تاکيد بر برنامه‌ريزی منسجم و مدون برای تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شرکت مهیمن‌پوش سحر افزود: «ساماندهی قرارداد و تبدیل وضعیت آنان به هادیان شهر پس از بررسی، انجام هماهنگی لازم و نظام‌مند کردن طبق ضوابط و مقررات شهرداری، از مهم‌ترين برنامه‌هايی است که در دستور کار قرار دارد.»

معاون مالی و اداری سازمان پایانه‌ها، ایجاد سامانه جامع مالی و اداری در حوزه انبار و اموال را از دیگر اقدامات شاخص این معاونت خواند و تصریح کرد: «یکپارچه‌سازی این سیستم، یک الزام و تدبیر مدیریتی بود که فرایند کار را بسیار آسانتر و مطمئن تر کرده است.»

پزشکی به اجرای بی‌کم و کاست مصوبات شهرداری تهران در امور رفاهی اشاره و اظهار کرد: «حداکثر توان خود را برای اجرای مصوبات رفاهی و معیشتی و تامین رفاه کارکنان حتی قبل از سررسید موضوع به کار می‌گیریم تا کارکنان دغدغه و نگرانی در این باره نداشته باشند.»

  

   

 

 

 

 

 

 

 
print
1395/12/28
تعداد مشاهده:  86

avt.NavXp