|
مدیر روابط عمومی
|
سید میثم میرحیدری
|
متولد 1360
|
لیسانس مدیریت صنعتی کارشناسی مدیریت صنعتی دانشجوی دکترای مدیریت صنعتی
· کارمند رسمی شهرداری تهران
· برگزیده آزمون استعدادیابی مدیران سال 1392
· مدرس دانشگاه
سوابق کاری:
- کارشناس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر 1382
- کارشناس اقتصادی وزارت کشور1384
- کارشناس صادرات کابلهای مخابراتی شهید قندی
- کارشناس ستاد کارآفرینی شهر تهران 4 سال 1392-1387
- مدیر کارآفرینی و توانمندسازی سازمان رفاه خدمات و مشارکتهای اجتماعی 93-1392
- مدیر برنامه ریزی اجتماعی سازمان رفاه خدمات ومشارکتهای اجتماعی 94-1393
- مدیر آموزش سازمان رفاه خدمات ومشارکتهای اجتماعی94-1393
- عضو شورای راهبردی کارآفرینی شهر تهران 93-1391
- مسئول رسیدگی به قراردادهای کارگران ساختمانی و فصلی شهرداری تهران 1392
- نماینده سازمان شورای سمن های اجتماعی شورای اسلامی شهر1392
- عضو کمیته مسئولیت اجتماعی شهرداری تهران1393
- مدیر دفتر معاونت منابع انسانی شرکت خدمات اداری شهر1395
- مدیر روابط عمومی سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران1396
تالیفات :
مقاله با عنوان: Instability of quality improvement in undeveloped countries despite of receiving international quality certification (A social and cultural view)
بررسی دلائل ناپایداری بهبود مستمر کیفیت در شرکتها و سازمانهای دارنده گواهینامه کیفیت از منظر اجتماعی و فرهنگی
- تالیف کتاب : آینده و جایگاه مدیریت منابع انسانی در ایران
آدرس پست الکترونیک:
Ravabetomoomi@terminals.tehran.ir
تلفن تماس : 8-88549326
شرح وظایف :
- تهیه پيش نويس برنامه و بودجه سالانه روابط عمومی با تعیین اولویتها و قرار داد در مسیر مراحل تصویب
- ایفای نقش سخنگویی و نمایندگی سازمان برای برقراری ارتباط با رسانهها و ارایه اطلاعات به آنها
- ایفای نقش پاسخگویی به شهروندان به منظور رسیدگی و حل مشکلات ارباب رجوع
- مشارکت فعال و مستمر در نشستها و جلسات درون سازمانی برای آگاهی از سیاستها، خطمشیها و برنامهها و روند فعالیتها و نيز شركت در نمايشگاهها، كنفرانسها و همايشهاي شهرداري تهران
- تلاش جهت برقراری ارتباط و ارتقای مناسبات سازمان با سایر واحدهای شهرداری و نهادها و سازمانهای دولتی و غیردولتی در محدوده وظایف محوله
- بسترسازي، ايجاد و ارتقاي زمينههاي فرهنگي و اجتماعي متناسب با اهداف سازمان و نهادينه ساختن فرهنگ شهروندي
- تهیه و تنظیم گزارشهای ادواری (ماهانه، فصلی، سالانه) و ارایه به مدیریت سازمان و اداره کل روابط عمومی و بین الملل
- بررسی و تامین نیازهای فرهنگی، تبلیغاتی، انتشاراتی و پژوهشی در چارچوب سیاستهای ابلاغی
- ارایه پیشنهاد موضوعی ساخت آگهی رادیویی ، تلوزیونی ، مطبوعاتی
- طراحی و برنامهریزی برای تبلیغات درون سازمانی و برگزاری مراسم به مناسبتهای ملی و مذهبی و انعکاس اجتماعی آن
- غني سازي اوقات فراغت با برگزاري سامانههاي نشاط و ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني و ... و تجهيز پايانهها به ابزارهاي فرهنگي همانند راهاندازي كافي نت و تجهيز كتابخانهها به كتابهاي متنوع و ...
- اعلام نیازهای آموزشی به اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تهران به منظور بهره گیری از برنامه های آموزشی آن اداره کل
- هماهنگی لازم با حوزه امور بین الملل اداره کل روابط عمومی به منظور برقراری هرگونه ارتباطات بین الملل و تبادل تجربه با سایر کشورها
- متولی دبیرخانه ستاد تکریم ارباب رجوع و مسوول دعوت از مدعوین، برگزاری جلسات، تهیه صورت جلسه و پیگیری مصوبات از کلیه مدعوین
- متولی مکانیزم ارزیابی رضایت مشتریان و دریافت پیشنهادات و انتقادات، طبقه بندی و ریشه یابی آنها و تنظیم گزارش و ارایه به مدیریت عامل
- برنامه ریزی و اجرای تمهیداتی برای سهولت برقراری ارتباط ارباب رجوع با مسئولین
- شناسایی روشها و شاخصهای تکریم ارباب رجوع و زمینه سازی برای ایجاد مکانیزم آنها
- تهیه اطلاعیهها و آگهیهای مورد نیاز سازمان
- جذب آگهي، بررسي نمونه پوستر و اطلاعيه و ارایه تاييديه به سازمانهاي درخواست كننده و تعيين هزينه نصب آنها
- تبليغات محيطي فرهنگي و طراحي كارتهاي مناسبتي، بنر، استند و بروشورهايي كه متناسب با اهداف سازمان است.
- نظرسنجي از افكارعمومي پايانهها در رابطه با تاثير آگهيها برروي زيباسازي، درآمد و ...
- سیاست گذاری، برنامه ریزی و تهیه متن خبری جهت مجله، وب سایت سازمان و همچنین دیگر نهادهای برون سازمانی
- هماهنگي، تدارک و فراهم نمودن تسهیلات لازم برای خبرنگاران رسانههای گروهی در مصاحبه با مدير عامل و ...، هدایت آنان به منظور تهیه خبر و همچنين پذیرایی از مهمانان
- ارسال پيامك هاي تبريك، تسليت و اطلاع رساني در خصوص مناسبتها، مسابقات، اخبار سازمانی و ...
- ايجاد ماژول خبروب سايت، توليد وبه روز رساني اخبار، مصاحبه با معاونتها، ثبت مقالات تخصصي و تعريف پروژههاي دانشجويي دروب سايت و نظارت بر محتواي خبر سايت
- بررسی مطبوعات و تهیه بریده جراید و تدوین گزارشهای توصیفی و تحلیلی به منظور محوریابی و آگاه ساختن مدیران ارشد از تاثیرات نحوه عملکرد سازمان بر افکار عمومی
- ارسال جوابیه، پاسخ روشنگرانه به ابهامات و انتقادات و شکوائیه شهروندان انعکاس یافته در رسانههای گروهی به منظور تنویر افکار عمومی
- پوشش سمعي و بصري از مراسم افتتاحیهها، برنامهها، اردوهای زیارتی و سیاحتی، موفقیتها، اقدامات و فعاليتهاي مهم سازمان و پرسنل
- دریافت و پاسخگویی به مشکلات و نظرات شهروندان از طریق حضوری، تلفنی، نامه، از "سامانه مديريت شهري (137)" و "سامانه نظارت همگاني (1888)"، ارسال به مسئولین قسمتها، پیگیری پاسخها، انعکاس آن به شهروندان و تهیه گزارش تحلیلی و ارائه و ارسال به مبادی ذیربط
- انجام امور پژوهشی و افکار سنجی در زمینه برگزاری دیدارهای مسئولین با شهروندان و بررسی دیدگاهها و سنجش افکار عمومی در چارچوب وظایف (معاونت/ سازمان) و اعلام نتایج آن به مدیران سازمان و اداره کل روابط عمومی و بین الملل
- تهیه، تنظیم و اجرای تقویم ماهانه و فصلی، سالانه دیدار اقشار مختلف مردم وگروههای خاص با مسئولین سازمان
- برنامهریزی، راهبری و توزیع مجلات، خبرنامهها و ویژهنامهها با هدف توزیع اخبار و تکریم پرسنل سازمان و خانوادههای آنها
- برگزاري مراسم به مناسبتهاي مختلف در طول سال متناسب با برنامهريزي و رويكردهاي سازماني و نوع مخاطبان